söndag 16 oktober 2011

Loppisfynd


En härligt viftande sprattelcowboy ska få flytta in i Tyras rum så snart jag hittar betongspikarna.

A wonderful jumping jack will move into Tyras room as soon as I find concrete nails.

Min tennvas från Svenskt tenn fick sig en kompis.

My tin vase from Swedish tin got a friend.

En superliten ram med en "dagens ros hälsning" som jag tyckte var underbar.

A super small frame with a "rose of the day greeting" it says something like this "goes to the father who gave 10 swedish kronor to the girl scouts collection as thanks for a pleasent and for him unexpected scouting party"

En katt att hänga ringar på, undrar varför jag köpte den egentligen när jag knappt äger någon ring...måste vara den bedjande blicken, vem kan motstå ett sådant ansiktsuttryck?

A cat to hang rings on, wonder why I bought it when I barely own any rings... must be those eyes, who can resist such a face?


6 stycken underbara glas i orginalkartong fick följa med hem.

6 pieces of gorgeous glass in the original box had come home with me.

Skogens guld. Hjortron.

The gold of the forrest. Cloudberry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar